Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het item toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. 

Binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u deze retourneren.
Behalve sale items die kunnen niet meer retour!

 

Vergeet bij het retourneren niet de factuur en het retourformulier erbij te voegen en te vermelden welk item u wilt retourneren en waarom.

Meld u retour aan via info@ansonstyle.nl met erin uw ordernummer en welk item u retour stuurt.

 

Wanneer u uw retour verstuurt, bewaar dan altijd uw  Track & Trace bonnetje tot je retour verwerkt is!

Wanneer wij uw retour in goede orde hebben ontvangen zal het bedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening worden gestort. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug gestort. Let op! Enkel de kosten voor retour zijn voor uw eigen rekening. Tevens bent u zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens transport van uw retourpakket.

Mocht het item of de verpakking beschadigd zijn dan nodig is om het item te proberen, dan kunnen we deze retour niet aannemen. Zorg ervoor dat het product goed en stevig is ingepakt bij retour. Dit geld ook voor als het item vies terug gestuurd word of de label er niet meer aanhangt, dan kunnen wij de retour niet aannemen.

 

Voorwaarden:

- Het item mag niet beschadigd zijn

- Kosten van de retourzending is voor eigen rekening

- Bestellingen buiten de retourtijd van 14 dagen, worden niet teruggenomen

- Graag in originele verpakking terugsturen

- De bij behorende label moet er nog aan zitten.

- Sale items kan niet retour

 

De garantie:

Er wordt geen was garantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn eigen verantwoordelijkheid. Bij ontvangst van de bestelling dient u binnen 24 uur de items te controleren op een defect. Is er iets dat niet klopt? Stuur dan binnen 24 uur na ontvangst van de items een mail naar info@ansonstyle.nl met daarin uw ordernummer en foto’s van het defect. Als er binnen 24 uur na ontvangst geen melding is gemaakt van het defect, geldt het volgende:

  • Wij geven geen garantie op enig soort van bedrukking of beplakking van een artikel. (Strassteentjes, Pailletten, studs, bolletjes, franjes of plakletters enz.)
  • Wij geven geen garantie op losse draadjes (afwerk draden).
  • Het pullen van kleding valt niet onder garantie. Pullen ontstaat d.m.v. wrijving met andere materialen en daarvoor zijn wij niet verantwoordelijk.
  • Wij geven geen garantie op lussen / haken en pluis bij gehaakte (wollen) truien en vesten. 

Mocht er iets defect zijn en zijn de 24 uur al voorbij of weet u niet zeker of het onder de garantie valt, kunt u ons een mail sturen naar info@ansonstyle.nl.

 

Product ruilen?

Wilt u uw item ruilen? Dat kan uiteraard zolang het product nog op voorraad is! 

U kunt hiervoor contact opnemen met info@ansonstyle.nl

Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het item.

 

Verkeerd bezorgadres doorgegeven?

Per ongeluk het verkeerde bezorgadres ingevuld?

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij proberen dan u bestelling te wijzigen voor u. 

 

Retouradres:

Anson Style

Henri Dunantlaan 28 

3434 CG Nieuwegein

Nederland